نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس به دنبال پیدا کردن جایگزین برای خدیرای مصدوم

یوونتوس به دنبال پیدا کردن جایگزین برای خدیرای مصدوم

پس از مصدومیت جدی سامی خدیرا در بازی پیش فصل یوونتوس مقابل مارسی، حالا گزارش ها خبر می دهند که یوونتوس اکسل ویستل ستاره ی زنیت و فردی گوارین از اینتر را هدف قرار داده است.

هافبک آلمانی یوونتوس، در نیمه اول بازی دوستانه که با برتری 2-0 مارسی مقابل بیانکونری به پایان رسید مصدوم شد و جای خود را به استفانو استورارو داد. گزارش ها حاکی از آن است که خدیرا دچار کشیدگی همسترینگ شده است.

تست های بیش تری برای تشخیص واقعی مصدومیت خدیرا موردنیاز است. با این حال انتظار می رود که او بین چهار تا شش هفته از میادین دور باشد.

با فروش آرتورو ویدال به بایرن مونیخ و جدایی آندرا پیرلو از تیم و حالا مصدومیت سامی خدیرا، یوونتوس به دنبال بازیکنی در پست هافبک قبل از شروع فصل جدید است.

بر اساس گزارش گازتا دلو اسپرت، هدف اصلی یوونتوس فردی گوارین از اینتر است.

این برای اولین بار نیست که گوارین به یوونتوس لینک شده است. موضوع معاوضه ی او با میرکو ووچینیچ نیز تا مراحل پایانی پیش رفته بود که با مخالفت توهیر روبه رو شد.

کوریره دلو اسپرت در صفحه ی اول شماره ی امروز خود اصرار دارد که بیانکونری به دنیال اکسل ویستل هافبک زنیت است.

میلان نیز به طور جدی خواهان این بازیکن بلژیکی است. قیمت ویستل 30 میلیون یورو برآورد می شود و میلان نیز سعی در کاهش این مبلغ دارد.

قطعاً یوونتوس نیز حاضر به پرداخت این مبلغ نیست ولی امیدوار است که در این مورد با باشگاه زنیت برای انتقال ویستل با قیمت کم تر مذاکره کند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: